Monday, November 03, 2008

Mornin` mood.

Incercam sa vizualizez o dimineata perfecta. Exista mai multe variante desi nu prea imi place sa simt diminetile. As prefera sa lancezesc in pat pana tarziu si sa imi incep ziua cu amiaza.
Pe urma mi-am dat seama ca nu e sanatos. Sa dormi cat un trantor si tot sa te simti obosit. Acum nici sa vreau nu am timp sa imi prelungesc timpul alocat dezmierdarii cearsafurilor calde. Si mototolite.

Imi plac diminetile atunci cand sunt trezita de Happy. Chiar daca pic de somn imi face placere sa ii vad moaca dulce cu chef de joaca. Atunci ma imbrac cu ochii inchisi ( cu riscul de a-mi lua cel putin o haina pe dos ), imi prind parul intr-o codita neglijenta si plec cu ea la plimbare prin spatele blocului. ( mornin` face`ul meu nu e prea prietenos, de aia evit pe cat posibil socializarile atat de matinale ). Dupa ce isi face damblaua, ne trantim din nou in pat si dormim.
O alta dimineata reusita e aceea in care ploua si ma trezesc. Eventual sa fie inca intuneric si sa n-am nicio grija pentru ziua ce urmeaza.

Urmeaza diminetile aromate. Cele in care mama pregateste cate ceva bun. Sau chiar daca nu pregateste, e de ajuns sa o aud vorbind cu tata. Inseamna ca sunt acasa.
Dimineata mea de azi s-a redus la o simpla trezire din cauza vecinilor. Gretutz m-a abandonat din zori pentru ca avea treaba la serviciu, apoi m-am lasat pe gura vecinilor. Acum lenevesc in pat si imi fac curaj sa ma duc la cursuri.

O dimineata perfecta trebuie neaparat sa il aiba pe el langa mine.
Dar asta se intampla doar de doua ori pe saptamana.
Las pe viitor teoria unei seri reusite. Momentan m-am imbufnat :)

No comments: