Sunday, January 25, 2009

Berbecutz mandru. :D



M-au scos din fire astia cu a 13`a lor zodie. Mai ales ca eu o iubesc pe a mea si ma regasesc in absolut fiecare trasatura a berbecului. Berbec to the bone, baby! :)) Nu cred in horoscop, dar in zodiac da, asa ca am urmarit cu interes cateva emisiuni si reportaje cu subiectul celei de-a 13`a zodii.

Dar m-am linistit, nu-i nimic in neregula. Oricum nu ma identific cu vreo pestoaica. Incapatanarea e la locul ei, focul la fel. Asa ca nici voi nu aveti de ce sa va nelinistiti. Sunteti neschimbati! :D

9 comments:

DeeDee said...

mie mi-a zis cineva ca am ascendent, luna si numaistiuce in fecioara... da'nu ma simt fecioara... de zodie. =D nici leoaica intru totu'... dar tu, DA, ESTI berbeaca! ;;)

mashu said...

trăiască berbeciii! bine, fie.. şi ceilalţi , că să nu fac discriminare horoscoptuală :)) cuvânt inventat de mine :))

dooda said...

sa inteleg ca si tu esti tot berbec! jos palaria! :)

mashu said...

dap.

Anonymous said...

Si eu mi-s berbec :-"

dooda said...

hihi, atunci inseamna ca o sa ne intelegem.. sau o sa ne rupem capetele :))

Anonymous said...

Ne intelegem cu pauze:))

Anonymous said...

:))) Macar e o zodie cunoscuta..in schimb eu...:((( sunt Opchiuchus..X-(

dooda said...

ce esti? :|