Wednesday, January 21, 2009

Concert.

Si pentru ca merit si merita, maine seara, dupa ce termin cu cele 2 examene, o sa ma duc la concert sa il vaz pe al meu coleg Ciocanel cum canta. ( la chitara, sau voice Guns` n ` Roses, dar asta depinde de gradul de betie, dupa cum mi se confesa mai devreme ). Si pentru ca nu l-am auzit decat o singura data cantand colinde la chitara in primul an de facultate ( Hrusca-i mic copil ), sper sa ne strangem maine cu mic cu mare, sa il/ii incurajam.

Deedee, te astept acolo, sper ca n-ai uitat de fan club :))
Asa ca cine e pui de roacher sau vrea doar o iesire placuta, va asteptam acolo. Locatia: AVAST, in spatele Cocor, Unirii. Mai multe detalii aici

LE: maine, adica azi, miercuri 21 ianuarie.

4 comments:

Anonymous said...

Hrusca hiberneaza 11 luni,apoi hop se trezeste cantand,deci nu se pune.Distractie placuta si sper sa fie o seara frumoasa din toate punctele de vedere:) Bafta Tudor!!!

DeeDee said...

Of course ca n-am uitat :D
Tre'ia sa-i pregatim un banner, plus tricouri la fel pentru toata lumea... da'ne-a anuntat prea tarziu ;))

Anonymous said...

ceeeee mai cuoncert :>
=)))
ink ma refac

Anonymous said...

Merci, andrei :P

am avut bafta mare... mi-am ars pedalele =)) cu fum... nu asa... :>

deh.. ce face omu cu mana lui e... diy... :P