Tuesday, January 27, 2009

Tate, chestii, socoteli.

Citeam aiurea pe net si am dat peste faza asta, confesiunile unei fete: " One of my last random NCMO partners was telling me that almost every girl shaves the darker hairs around their breast nipples even though they will never talk about it. I'm curious if he's right because that seemed like a pretty big generalization to me. And honestly, I'm a little scared to go at my breast with a razor! I only have a few dark hairs (an average amount I'm sure), but this guy dates mostly super models so I think he's begun to expect perfection. SO--Do most of you shave the darker hairs around your nipples? "

Comentariile erau pro si contra, mai mult contra, menite sa faca biata sa intre sub pamant. Eu am avut norocul sa fiu mai blonda natural. Radacinile ma tradeaza inca. De aceea nu am avut probleme cu pilozitatile de niciun fel. Dar cunosc multe fete, o majoritate care au problema asta. Imi amintesc de o iesire cu fetele, in liceu, la picnic. Doar noi fetele, si cateva sticle de vin. Dupa rasete, chicoteli si barfit de baieti, una a venit cu ideea geniala de a ne arata sanii, sa ne vedem formele, care sunt mai mari ( curiozitati tipice adolescentine, fuck off ).

Atunci eu si inca o tipa ne-am simtit in afara normalitatii, pentru ca nu aveam acele firicele de par. Credeam ca e un semn al unei pubertati tarzii :)) Nu poti sti niciodata cand te vei intalni cu beleaua.

Anyway, ideea e ca e absolut normal sa iti iubesti corpul, sanii, pilozitatile. Nu trebuie sa devii frustrata sau sa te crezi singura pe lume. Stiu ca nu e placut si nici sexi, dar atata timp cat stii sa ascunzi micul impediment si sa fii beton in rest, thumbs up for you, girl!

Si in speranta ca nu am dezgustat baietii prea tare, le urez sa isi aprecieze si mai mult iubitele cu sani frumosi si sfarcuri fine! :)

5 comments:

Anonymous said...

now show them titties\:D/

dooda said...

ce pe faza esti tu mereu.
mai ales cand auzi de tate :))

DeeDee said...

daca nu ma insel, e din bloodhound gang replica ;)) Si colegele mele isi aratau sanii prin gimnaziu, dar eu mereu eram aia care nu si-i arata, oricat s-ar fi rugat de mine :P (mi-am amintit de un film deocheat vazut zilele astea in loc sa invat)

firicele mititele si un pic brunetele am si eu mai peste tot... alea de pe sani nu sunt deranjante (pana acum nu s-a inecat nimeni cu ele), dar trebuie sa ma epilez pe maini, sa ma pensez intre sprancene si in ultimii ani mi s-a mai accentuat mustatza... ma simt mai paroasa decat toti prietenii 0.o

dooda said...

Io zic ca toate se petrec in mintea ta, Deedee. U seem pretty white n blonde :*

Anonymous said...

da,bloodhound gang:)