Sunday, May 10, 2009

Taximetristi ..

Din fericire, nu circul prea mult cu taxiul. Nu ies foarte des noaptea din casa, iar ziua nici nu se pune problema sa ma blimb cu taximetrul, merg la comun. Totusi, mai am si exceptii de la regula cand trebuie de exemplu sa ies la o seara dansanta cu iubita mea, la o beuta tot cu iubita mea, sau sa am o izbucnire isterica .. si sa fug tot la iubita mea. :)) ( acum serios, cutio, multumesc mult pentru tot! esti mi vida! )
Buuun.. si in astfel de momente, cand sunt singura in masina cu soferache, mie nu imi place sa port discutii de complezenta. Chiar nu ma intereseaza cum e traficul in seara respectiva, cu cate puncte a fost penalizat nenea, ce mai face nenorocita de soacra-sa etc. Dar hai, ca as trece si peste aspectele astea pentru ca asa e uman, mai schimbi o vorba. Dar cand vezi ca al tau pasager plange, chiar nu mi se pare normal sa te bagi aiurea in seama, ci sa-l lasi in plata lui sa-si vada de treaba. Ca tat` omu` are cate o problema uneori, iar cand alege taxiul in locul metroului inseamna ca prefera un pic de liniste.

Cel mai " simpatic " a fost unu` care , vazandu-ma intr-o dispozitie destul de sensibiloasa, a incercat sa ma descoasa usurel.
" Ce ai patit domnisoara, te-ai certat cu iubitul? "
" Nu. "
" Atunci de ce plange o fata asa de frumoasa? "
" ... "
" Am crezut ca v-ati certat cu iubitul, ca si eu ma cert cu prietena mea.. a dracu` e atat de geloasa ca n-o mai suport. "
" ..."
" Sa vedeti ce-mi face .. ma suna non-stop, imi da mesaje.. eu imi inchid telefonul, ii resping, da` ce nu`i fac... ea crede ca daca sunt taximetrist, gata... o insel eu pe ea.. "
" ... "
" Macar de ar avea dreptate, ca eu de cand sunt cu ea nu am inselat-o.. ca as fi putut sa o insel, cum sa nu.. ca eu eram mare bagabont inainte, dar daca nu ma crede, duca-se dracu` .. "

Telefonul soferului suna. Ca ringtone, o manea autohtona.

" Pfuai, eh na.. doar ce vorbeam, vaaai .. nu mai pot "
" :)) "
" Stii ce mi-ar placea? Vrei sa te dai tu drept prietena mea? Sa raspunzi si sa spui ca esti prietena mea? Sa scap dracu` de ea, macar de as insela-o "
" Nu. "
" Hai domnisoara, nu mai plangeti .."

9 comments:

cutie said...

telefonul suna..invitatzie la baaeerraaam \:D/ =))))



te iubesc :X

dooda said...

=))
si eu te iubesc, fuaaah! maaxi maaaaxim!

CuteBox said...

http://www.drawergeeks.com/showTopic.php?id=3

[primul rand nu a mers, reincerc]
i think this will cheer you up, `cuz i know how much you love them..

serios, sunt draguti.

Anonymous said...

Take pics. Shoot movies.

Stuff like that. :P

dooda said...

in ciuda clovnofobiei mele, pot spune ca unii chiar sunt simpatici!
multzam :)

cutie said...

da da!! tzi'a placut shi clovnu de pe coifu meu :> adik al lu razvi :P

dooda said...

da, dupa soc si intors invers a mers :D
uof, nabuna esti! tara arde, si babii i se pune coif :)) :*

cutie said...

da' e ca tzi'au trecut bazdacii :> ce mai psihologi am fost nuoi ;;) :X

dooda said...

dua. the best :*:*