Sunday, May 24, 2009

Weekend stuff.

Am din nou probleme cu calculatorul. Desi pisoiul m-a invatat cum sa umblu, ce sa ii fac si a mers ok o perioada, acum a luat-o din nou razna. Exact cand am cea mai mare nevoie. Dar deh, asta mi-e norocul, sper sa gasesc o solutie cat mai repede.

Am avut un sfarsit de saptamana frumos. Sambata am fost la un interviu pentru job si am mari sperante ca se va concretiza in ceva frumos, dar nu ma bucur dinainte. Va spun doar ca implica franceza :D Pana am ajuns la locul respectiv, m-am invartit un pic prin zona pentru ca am confundat str. C.A Rosetti cu Piata Rosetti. In cele din urma am nimerit-o, multumita lui Cata care a avut ca de obicei rabare cu mine si cu mintile mele zvapaiate.

Exact inainte sa intru, in fata usii, cautand in ceva in geanta, o tanti in varsta cu un look dubios ma prinde de brat si imi spune: " Fetito, poate ca acum nu o sa iei in seama vorbele mele. Eu stiu ca asa e moda acum, dar la batranete o sa mori de durere de coloana vertebrala si ovare. Iar cand te vei zvarcoli in chinuri si suferinte, o sa iti aduci aminte de mine ". Apoi a plecat rapid, fara sa apuc sa scot vreun sunet. Ciudat era ca nu eram imbracata " la moda ". Aveam pantaloni lungi, simpli si o bluzita ce imi acopera mai bine de jumate de popou. Dar probabil ca era replica ei adresata fiecarei fatuci. Mai tarziu s-a dus in parculetul in care ma astepta Cata si l-a rugat sa ii tina cutiile de carton in timp ce ea presara covrigei sfaramati peste niste flori din parc. Trist.

Pe seara am fost la niste prieteni ... couples party, unde am ramas si peste noapte. Iar de azi de dimineata umblu pe drumuri continuu. De abia acum 3 ore mi-am gasit si eu linistea. Am vazut mult asteptatul meci Dinamo-Unirea Urziceni : bravo Unirea, am urmarit cap-coada si mi-s foarte mandra de voi! :D
In alta ordine de idei, tot azi.. a birdie pooped on my arm. Sper sa fie vorba despre ceva noroc care sa bata la usa mea, ca am nevoie luna asta :) Va pupa duda si sper sa ne recitim curand! :*

No comments: