Thursday, November 19, 2009

D`ale mele.

                     Mai e putin si vine weekendul, mai e putin si vine weekendul ! :D O sa incep si eu ca Deedee, care de cand ne-am luat bilete la teatru, isi tine status cu AMR X zile.. U go, girl ! :* Basically, AMR 1 zi ( dat fiind ca e trecut de doispe`).

                   Ma bucur mai ceva ca aia mici cand scot nasu`n societate, pentru ca in ultima vreme m-am plafonat ( dat fiind orarul incarcat ) si nu prea am mai avut contact cu lumea. Sper sa nu ajung vreo sociopata, tocmai eu, aceasta fosta adolescenta rebela, avida de petreceri si inconjurata de prieteni.

                  Sunt etape in viata cand simti ca ai evoluat, sau macar ca ai trecut la nivelul urmator. Ma surprind deseori uitandu-ma cu nepasare la lucruri care altadata nu doar ca ma miscau, ci imi faceau o reala placere. Totodata, in discutiile cu vechii prieteni, ma simt uneori in afara lungimii de unda. Ok, inca imi place sa ma petrec, sa ascult o muzica de calitate, dar gusturile mi s-au schimbat. Adica in loc sa ma bucur ca m-am imbatat la nu stiu ce party monstru si ca am iesit afara in chiloti ca sa cumpar biscuiti de la magazinul din colt ( exemplu pur aleatoriu ), prefer sa ma duc la teatru, sa citesc o carte buna, sau sa fac ceva util pentru mine.

                 Inca sunt dornica sa ies, sa ma distrez, dar la un alt nivel. Cu altfel de oameni, de la care sa am ce sa invat, cu care sa pot discuta lucruri in profunzime. Asta nu inseamna ca imi reneg radacinile, fostele relatii interumane si prietenii dragi. Nope. Sunt eu doar un pic mai ciudata in perioada asta.

                Stiu ca suna egoist si exclusivist, dar m-as inchide sub acel clopot de sticla with my homiez. ( in special cu vacutele si cu cutie). Si sa lancezesc... exact ca in bancul ala cu nenea care spune ca atunci cand se va pensiona, isi va cumpara un balansoar si ca va sta neclintit in el timp de 1 an. Inevitabila intrebare: si dup-aia? Dup-aia incep sa ma legan....

       P.S: Mi-e un dor de Sara, ceva de speriat...


                 Have a lovely night!

               

3 comments:

DeeDee said...

Vacutzele te saluta si te pupa.
Si, daca te incalzeste, mereu mi-ai lasat impresia cuiva care prefera cultura ;;)

tya said...

Interesant subiectul abordat...probabil mediul academikos in care ne-am integrat noi stiteritzele remarcabil e de vina...aa...si neuronii de buna calitate,ma cherie! Keep on evolving!;))O sa incercam si noi,les autres vaches,sa tinem pasul cu tine.

dooda said...

sa tineti pasul? sunteti deja cu mine :*:*