Friday, November 27, 2009

Nerdie stuff.

De cateva zile m-a cuprins febra licentei. Mai exact a temei de licenta. Inca am timp sa ma mai gandesc ce apecte teoretice ale traducerii sa aplic in lucrarea de diploma, dar ma razgandesc de la o zi pe alta, cu privire la romanul pe care as vrea sa il traduc. Prima data voiam Frederic Beigbeder- L`amour dure 3 ans, apoi o istorie a romanilor etc. Am ramas de vreo saptamana cu un fix pe Daniel Pennac - Domnilor copii. In primul rand pentru ca imi place, dar mai ales pentru ca are un limbaj bogat, numai bun de analizat. Ideea ar fi sa fac o traducere comparata. Am originalul in franceza si varianta in romana ( editia a II-a , 2006 , colectia Cotidianul ), dar as mai avea nevoie si de prima editie, aparuta in 1997 ( parca ), editura Polirom, tradusa de Gabriela si C-tin Abaluta.

Ok, si pe bune ca nu v-as plictisi cu din astea daca nu mi-ar fi iesit cateva fire albe de la cat am cautat-o prin anticariate, pentru ca prin librarii ( chiar si online )stocul este epuizat. Asa ca daca aveti din intamplare acasa cartea asta, sau stiti vreo librarie sau un anticariat unde credeti ca exista vreo minima sansa de a o gasi, va rog din suflet sa imi dati de veste. Ca sa pot dormi si io linistita :) Va multumesc !

No comments: