Wednesday, November 04, 2009

" De data asta e pe bune "

Gripa porcina, zic. ( si eu ). Inca am rezervele mele cu privire la virusul asta, dar din pacate se ingroasa gluma. Dupa cum zicea si DeeDee, in toate tarile se iau masuri serioase, numai la noi nu. Nu cred ca mai mira pe nimeni. Noi traim in feeria luptei pentru alegeri, bucurandu-ne la pixurile, brichetele si fesurile cu numele candidatilor. Trixt.
Ipohondrii sau persoanele preocupate de sanatatea lor, au iesit pe strazi cu mascute pe fata. Ce imagine dezolanta, si ce reactii barbare din partea celor din jur. Chiar daca eu nu mi-s prea afectata de asta si nu imi iau mari masuri de precautie ( pe maini ma spalam oricum, si pe bune de nu evitam contactul cu stranutacii si inainte ), eu nu condamn persoanele care aleg sa fie ingrozite de fenomen si sa reactioneze in consecinta.
Raman oricum la parerea mea ca mass-media exagereaza ca de obicei, dar imi pare rau mai ales pentru parinti si pentru persoanele in varsta. Pentru batrani deoarece ei sunt intotdeauna speriati de ce li s-ar putea intampla, iar pentru parinti pentru ca ne poarta grija mai mult ca niciodata. Pe deasupra au si mustrari de constiinta ca ne lasa sa umblam prin capitala, in " focarul ala de infectie " ( citat de un mare reporter in viata ). Nu stiu ce au difuzat astia la stiri azi, dar timp de o ora telefoanele colegelor ( si al meu ) au sunat continuu. Unii parinti chiar plangeau.
Sper sa se termine cat mai repede si sa fie preferabil o gluma proasta ca aviara. Pana atunci va doresc o imunitate zdravana si sa treceti usor peste raceli. Io pana acum am scapat de ele, dar am senzatia ca mi-s clipele numarate...:P

2 comments:

DeeDee said...

E, las' ca ai mei n-au astfel de mustrari. Cred ca si daca ar ploua cu pucioasa tot m-ar trimite sa invat, sa invat si iar sa invat.

dooda said...

E las', ca tu oricum faci ce vrei tu :D