Sunday, April 01, 2007

Blue da ba dee..

Ma simt ciudat azi. Ciudat in cel mai ciudat sens al sau. Fara sa stiu sa definesc. Simt un gol in stomac, in mine. Si golul ala ma doare. Aproape fizic.
Azi noapte mi-am dat seama ca intuitia mea e de invidiat. Si cred ca a fost pentru prima oara in viata, cand nu am avut nicio satisfactie realizand ca am avut dreptate.
So like...unele lucruri nu se schimba niciodata. Si m-am saturat sa ma mint frumos: "cheer up, girlie! it`s gonna be ok!". Nu, ce ar fi sa nu? Nu am de ce sa ma inveselesc, nu e nimic in ordine in ceea ce se intampla acum! Si pentru ca acum nu mai ramane nimic de facut, urmeaza sa constat efectele "rupturii". Pentru ca ceva, acolo, s-a rupt. Si am observat asta de dimineata...am devenit imuna la ce altadata ar fi trebuit sa ma sensibilizeze.

Si nu-mi pasa. Nu-mi pasa ce va fi, pe bune. Nici prezentul nu mai conteaza, nici tu...nici eu! Fie ce-o fi..!

No comments: