Tuesday, April 03, 2007

New pet?!


Pentru ca imi place la nebunie sa aberez cu Greta, si mai ales sa ne facem planuri idioate, ne-am gandit ca din toamna sa ne mutam impreuna. Ok, nimic nou...incepe facultatea, plecam de aici, demult visam sa locuim impreuna.
Plecand de la premisa asta, am ajuns la concluzia ca ne-ar trebui un pet. Amandoua suntem topite dupa animalutze. (evident ca habar n-avem la ce facultate o sa intram sau unde o sa locuim, dar cui ii pasa? noi vrem animale!).
Judecand logic, ne trebuie ceva mic care sa nu necesite prea multa grija, avand in vedere ca o sa avem cursuri, treburi and stuff. Prima idee ar fi o broscuta testoasa...sunt ele dulci si dragalase, dar sunt totusi reptile reci si inexpresive. Mie mi-ar placea un hamster, ea are fobii la rozatoare ( but but..they are so cute :(( ).
In final, pentru ca tot eram pe taramul viselor, am hotarat ca vrem un capucin. O maimuta capucin. Am gugalit la pozele cu capucini, ne-am amuzat de fetele lor..ca sa dau din una in alta si sa vad ca exista o specie de pasare, numita capucin olandez.
Cea din poza. Mie mi se pare totally funny, arata ca un porumbel aristocrat! Sau un veritabil P.I.M.P in lumea zburatoarelor. Sau doar transexual.
Si pana la urma, luam bacu`? :))

No comments: