Saturday, April 14, 2007

N back

Back dupa ceva timp. E pe duca si vacanta asta, dar cel putin am profitat din plin de ea. Fun, fun, fun. FUN!! Sarbatorile le-am petrecut acasa cu prietenii, doar cu prietenii, fiind singura cateva zile . :D
Si totusi nu m-am odihnit deloc. Am insomnii si multe lucruri de facut. Ieri mi-am dat seama ca urasc Bucurestiul la fel de mult cu cat doresc sa ma mut mai repede acolo. Nu e vorba de agitatie, nici de faptul ca sunt ametita si ma pierd usor, e vorba de anumiti oameni. Care te ingrozesc. Ma refer la obsedatii care nu te lasa nici sa respiri, ca se iau de tine. (in cele mai naspa moduri posibile. hate u all!!!!! )
Nu, n-am fata de provinciala. Da, ma simt in largul meu in orasul ala mare, mai ales cand sunt insotita de cineva care cunoaste cum sta treaba, unde mergem si cum ajungem. Doar ca am avut nesansa pentru a mia oara sa ma umplu de scarba.
In fine, nu despre asta trebuia sa fie vorba. Astazi am baut cafea cu miere in frumosul balcon al sora-mii. Imi placea privelistea, era un parc mare in fata. Cuprindeam cu privirea o mare de verdeata si asta ma linistea. Imi place acolo. Vreau si eu un loc al meu asa. Si cate stari nu genereaza o simpla intamplare si o meditatie in pijamale, pe balcon.
Despre asta, altadata. Mi-e somn si sunt acasa. Noapte buna!

No comments: