Friday, April 20, 2007

Wedding party! \:D/


In sfarsit am gasit cateva momente libere ca sa mai scriu ceva pe blog. Am fost atat de ocupata zilele astea, dar nu asta conteaza ci faptul ca fratele meu se insoara maine! :D
Este prima nunta la care ma duc in viata mea, niciodata pana acum nu am avut curiozitatea sa vad cum e, desi ocazii au fost destule. De data asta nu o sa fiu prezenta doar in calitate de sora a mirelui ci si de domnisoara de onoare a miresei!
Chiar daca pregatirile sunt obositoare si multe, al naibii de multe chiar, ceea ce va iesi va fi minunat! Si nu pentru minte sau restul care vor fi acolo, ci pentru miri, chestia asta unindu-i si mai mult, in toate sensurile.
De la o vreme incoace, nici nu vroiam sa aud de nunti, mi se pareau ceva acolo departe, departe de mine si viitoarele mele intentii. Circumstantele ma facusera chiar sa nu vreau sa ma marit niciodata (da, clar). Dar vazandu-i pe ei atat de incantati si de minutiosi in fiecare detaliu, mi-am dat seama ca si eu vreau asa ceva pentru mine. Sa port rochie alba de mireasa (si nu doar in piesele de teatru in care am jucat), sa celebrez alaturi de ceilalti faptul ca iubesc si sunt iubita.
Totusi, inca e departe gandul asta de mine. Dar sper ca undeva, candva, mi se va intampla si mie. Revenind la ale mele, cica as avea si eu cateva indatoriri ca domnisoara de onoare, indatoriri pe care vreau sa le fac bine, sperand ca firea mea aiurita si agitata sa nu intervina si sa fac vreo dracie :|
M-am bucurat prea mult de cele 15 minute libere, pregatiri inca mai sunt destule, asa ca ne mai citim...peste cateva zile. Pana una alta: CASA DE PIATRA, bro si roxi!!! Sa fiti fericiti si sa-mi faceti cat mai repede un bebe strumf! :D ^^ Va iubesc!

No comments: