Wednesday, May 02, 2007

3...2...1 mai

Nu am de gand sa povestesc detaliat ce s-a intamplat zilele astea, cum si ce am facut de 1 mai si nu numai, vreau doar sa zic ca a fost ok...desi in mod sigur se putea si mai bine.
Vineri a avut loc Balul Umanistilor organizat de liceul nostru, si 12 F, adica clasa noastra..a iesit invingatoare! E primul bal pe care il castigam in 4 ani, asa ca a fost prilej de sarbatoare. Ce m-a bucurat cel mai mult nu a fost trofeul care o sa zaca frumos aranjat pe biroul domnului diriginte, ci sentimentele pe care le-am trait cu totii muncind pentru treaba asta. (chiar daca unii, cu precadere unul, a muncit cel mai mult pentru treaba asta!).
Duminica am mers impreuna cu clasa, cu dirigu` si familia lui la padure. Friptura si micii au fost mai gustosi ca niciodata, avand in vedere ca niste adulti s-au ocupat de gratar, in timp ce noi ne zbenguiam in iarba. Pana si peisajul a fost frumos, in apropierea padurii fiind un baraj. Am profitat de ocazie si ne-am dus sa-l vedem. Evident ne-am facut praf aparatele de la stropii de apa care picau din toate partile, dar s-a meritat.
De 1 mai am fost cu fetele pe dig, am lenevit pe patura la soare si am petrecut in stil caracteristic. Busuioaca de bohotin ftw! rezumatul fiind facut, ma duc sa dorm. Adevarata distractie de abia acum incepe, mai e atat de putin pana la bac!

No comments: