Saturday, May 05, 2007

Steaua-Unirea

Galagie, agitatie, nebuneala si restul chestiilor de genul asta se resimt azi in oras! Toata lumea se ingramadeste pe stadion, soseaua principala vibreaza de la claxoane, trompete, tipete...astazi are loc meciul Steaua-Unirea, la noi pe stadion.
Vroiam sa ma duc la meci, dar am renuntat la idee intre timp. Desi nu sunt microbista, totusi de mica imi placea sa zic ca tin cu Steaua, ma bucuram cand auzeam ca e campioana, imi placea sa ma contrazic cu fanii celorlalte echipe...deh, chestii tipice.
Dar e normal sa tin si cu Unirea, pentru ca e echipa noastra, ne reprezinta, a fost atat de buna in ultimele etape. Asa ca e greu sa spun cine imi doresc cel mai mult sa castige. Cel mai mult mi-ar placea un egal. :D
Ramane de vazut...Hai Steaua! Hai Unirea! ^^

No comments: