Friday, May 18, 2007

Ploaie in luna lui Mai...

Azi a fost prima dimineata in care am plecat la scoala, voioasa si cu gandul de a nu mai indura caldura coplesitoare. Asa ca pe sub sacoul de la uniforma, nu am luat decat un maieu. Evident ca am fost prost inspirata, pentru ca pe la jumatatea drumului spre liceu a inceput o ploaie torentiala, rece ...
Nu pot sa zic ca m-a incantat in mod deosebit sa ajung uda leoarca in clasa, sau sa am parul unui caine ud, dar mi-a placut senzatia...poate sa fie si potop, sa merg prin ploaie imi place la nebunie, ma face sa am un ranjet tamp pe fata. Oare ploua cand m-am nascut?
La intoarcere nu a mai plouat, dar norii sunt si acum pe cer. As vrea sa ploua, sa am motiv sa ma fac cocolos in pat si sa dorm linistita...
E sfarsit de saptamana si sunt trista. Daca plangi cand ploua nu va observa nimeni. Vreau sa ploua...

No comments: