Saturday, April 12, 2008

Babysitting.




Ca iubesc copiii, nu cred ca e un fapt pe care sa nu il stiti. Am tot comentat aici despre copii, bebelusi, strumfi si alte denumiri originale pe care le atribui piticilor.

Astazi a fost frumos afara, asa ca mi-am luat copilu`, pe Emi ( baiatul unor prieteni de familie pe care il stiu de cand era in fasa, si in fata caruia mi-am consumat tot spiritul practic matern de cand aveam doar 9 ani ) si am iesit la plimbare. Nu iese el des prin parc sau oras ( fiind nedezlipit de pc), mai ales cu mine, care, de cand am inceput facultatea, nu am mai avut timp sa stau cu el.
Asa ca azi ne-am plimbat mult, am cules papadii pentru mama, ne-am dat in leagan si tobogan, ne-am catarat in copaci si pe monumente. Si am facut poze. Pozele sunt doar cu el, pentru ca mi-am propus sa surprind bucuria sincera si inocenta varstei de 10 ani.

Si pentru ca in general, copiii te lasa mereu cu gura cascata, Emi si-a manifestat pentru prima oara gelozia. Fata de prietenul meu. Nemultumit fiind ca a aflat ca am un iubit, a avut o izbucnire : " De ce, Dudi? Ce face alal pentru tine si nu pot sa fac eu? ". :) L-am impacat, asigurandu-l ca pe el il iubesc mai mult.
* Men are cry babies, since the childhood. *

No comments: