Saturday, April 05, 2008

Yin / Yang.



M-am decis sa scriu despre pozitivism / negativisim, optimism / pesimism, in urma discutiei din seara asta pe care am avut-o cu el. ( he is the one and the only : my boyfriend ). Mi-a reprosat ca intotdeauna vad lucrurile prea roz, ca aleg din oameni doar ce au bun in ei, ca pana si celui mai rau ii gasesc o parte pozitiva care ma multumeste.

Si are dreptate. Intotdeauna am fost adepta lucrurilor frumoase, si am ales binele, in favoarea raului. Intr-o persoana nu vad ca duce un mod de viata pacatos, ca e rea si toata lumea o judeca, eu vad ca omul ala are si o latura frumoasa, umana, care il face deosebit, si il ridica in ochii mei.

Evident ca am foarte mult de pierdut din cauza asta. Daca eu dau unui om un zambet cald si sincer, am impresia ca zambetul perfid de pe buzele lui e de aceeasi caldura si sinceritate cu al meu. Iar in timp imi dau seama ca m-am inselat: dar doar atunci cand e prea tarziu, adica atunci cand sunt mintita grav, tradata, inselata. ( si nu ma refer doar la viata sentimentala ).

In secunda urmatoare, stau, analizez, sufar, ma intorc pe toate partile si inca incerc sa gasesc scuze cat de cat plauzibile pentru raul care m-a izbit in fata, si mi-a ruinat increderea. Fie ca reusesc sau nu sa le gasesc, tot timpul lucreaza in favoarea mea. Elimin foarte repede elementele dureroase din viata , amintirile neplacute,si las loc doar celor care imi convin, care imi fac bine. De aceea, daca astazi un om imi va gresi, maine sau poimaine va fi iertat si intampinat cu acelasi zambet sincer ( dar precaut ) pe buze.

Din fericire, pana acum viata m-a ferit de probleme grave, insa am avut destule cu care sa imi bat capul si care sa ma modifice. Si sunt sigura ca viitorul imi va rezerva multe alte surprize neplacute, ( ca oricarui om, de altfel ), care ma vor face sa sufar si poate chiar sa ma schimbe de tot. Dar ciclul deja il stiu: ma doare, ma consum... si merg mai departe.

E alegerea mea sa vad + , nu - . Si imi place. Imi face bine. Poate e o lume a viselor ( cum ai spus, uratule ), dar e lumea mea, iar cei din jur au nevoie de mine asa. Pentru ca daca toti am vedea doar negura din fata, am uita sa fim oameni, sa ne bucuram de viata.

P.S: Yin si Yang. * ca sa fim fericiti * [ :) ]

No comments: