Tuesday, February 13, 2007

Blah.

Certati fiind cu directorul si preferand sa subminam autoritatea si excesele de zel comunist, am plecat azi de la liceu. Razboi? Ooo da...ce conteaza ca suntem in anul terminal si ca riscul ne pandeste la tot pasu`? Daca nu ne opunem noi, cei mici nici atat. Ne-am saturat.
Si totusi, trecand peste, a fost o zi frumoasa. Doar 2 ore la liceu, dupa care am sarit gardul ca o adevarata profesionista. E tare frumos sa lenevesti, sa razi, sa te gadili si sa te bati in pat, in timpul in care de fapt ar fi trebuit sa te dai cu capul de pereti, adica 3 ore de franceza.
Acum imi beau ceaiul linistita si ma pregatesc spiritual pentru cateva ore suplimentare de gramatica. Afara e primavara. Dar si pe biroul meu. Azi am primit un buchet de ghiocei. ^^

4 comments:

Anonymous said...

din pacate nimic din povestea ta nu da semne de inteles ca ati fi lasat o insemnare a intentiilor voastre marete care sa-l puna pe ganduri pe respectivul pacatos. ati chiulit doar in grup, nimic special.

dooda said...

inainte sa chiulim, a fost o mare disputa. ca in fiecare de zi, de altfel. acum asteptam consecintele :)

Unknown said...

nu puteati pur si simplu sa iesiti pe poarta ? :D

dooda said...

nu, pt ca nu avem voie. portari, security and stuff.