Monday, February 12, 2007

V. day

O da, se apropie mult asteptata (sau nu) sarbatoare a indragostitilor, nu cea a romanilor, pentru ca majoritatea nici nu stiu cand se serbeaza Dragobetele, ci Valentine`s Day, tuh!
E perioada aia a anului in care toti isi dau seama dintr-o data cat isi iubesc jumatatea si ofera mici atentii acesteia. Inimioare, ursuleti de plus, rame de fotografii si tot soiul de mici porcarioare adorabile se intalnesc la tot pasu`. Dar chiar la tot pasul. Chiar si in alimentare sau la chioscul de ziare vezi atarnand diverse figurine si inimi, ca deh...asa-i frumos.
Astazi am plecat cu Greta la cumparaturi, in speranta ca o sa fie mai putin aglomerat si o sa avem mai mult timp de gandire pentru cadouri. Nici vorba, peste tot am intalnit o imbulzeala de nedescris. Peste tot aproape aceleasi produse, care se gasesc oriunde, si an de an. Cica sa mai vrei sa fii original in ziua de azi. Mai ales intr`un oras mic, nicio sansa.
Am luat la rand aproape toate magazinele, fara sa gasim nimic deosebit. Pentru ca eram suparata, m-am calmat cumparandu-mi niste accesorii. Macar sa ma aleg cu ceva, sa nu consider pierduta ziua prin magazine. In final, am gasit ceva cat de cat mai special, reprezentativ. Dar cata bataie de cap...
Anyway, inspirati adanc...se spune ca zilele astea love is in the air! Ain`t that some shit.., ;)

No comments: