Tuesday, February 06, 2007

Mornin`

E prima zi de vacanta pe care o simt cu adevarat! Ieri am avut meditatii, bla bla..aseara am incercat sa stau treaza cat de tarziu am putut, mai mult de 1.30 nu am reusit, asa ca m-am bagat la somn.
Si m-am trezit acum la 11...si e asa bine, e si soare afara. O sa ma apuc de ce i-am promis mamei ca o sa fac, si anume curatenie si de data asta nu mai comentez, ci o fac din placere, mai ales ca am cateva melodii noi de a caror achizitie sunt foarte mandra si pe care pot tzopai in timp ce dau cu aspiratorul :D
So like...have a nice day!

Si refrenu` zilei :

"Boy, no matter what we go through
You step up, I`ll step too
It don`t matters what the haters say
As long as you are my boo.

No matter how hard it gets
This love will have no regrets
As long as we`ll be
Stepping on the dance floor
It`s me and you."

No comments: