Thursday, February 15, 2007

Test de fidelitate

Pentru cei care nu stiu, asta e numele unei emisiuni de pe Antena 1, parca. Nu ma uit la asa ceva, numai ca asta seara, printr-o intamplare, am lasat putin sa ma uit, din curiozitate..ca deh, sunt si eu un pui de baba curioasa in sinea mea.
Nu am prins de la inceput, dar nici nu era greu sa faci legatura. Unul dintr-un cuplu, apeleaza la o ispita, pentru a-si pune perechea la incercare: poate sau nu sa reziste tentatiilor? Deci, cea mai mare porcarie ever, mai porcarie decat "tradati in dragoste"&co. Pentru ca practic, tu , ca om nebun ce vrei sa testezi fidelitatea nu faci altceva decat sa iti impingi partenerul in bratele altcuiva.
In cazul din seara asta, era una bucata femeie maritata, care mai fusese inselata si care vroia sa vada daca al sau sot scapase de narav. O da, adevarul asta e, ca cea mai buna metoda de a-l dezvata e sa ii pui la dispozitie o femeie frumoasa care sa isi puna in aplicare farmecele pe el.
Prins asupra faptului, barbatul a zis: "E vina ei, nu a mea. Eu sunt barbat." Prin asta omu` a spus tot ce avea de spus. Ia un barbat oarecare, pune-l in fata unei femei frumoase si dispuse la ceva fara obligatii, un barbat care are acasa o nevasta ce munceste toata ziua si uita sa se ingrijeasca pentru ca e casnica si mai are si vreo doi plozi de crescut, si asteapta sa reactioneze. Cu siguranta mai mult de 50% vor reactiona in consecinta. Si spun asta fara urma de feminism, pentru ca nu-mi sta in fire, dar mi se pare logic. Mai ales pentru categoria din care oamenii aia fac parte: daca esti atat de tembel sa apelezi la o emisiune de genul asta, atunci e clar.
O da, e frumos sa visezi la cai verzi pe pereti, la iubiri patimase si ideale in care ei isi jura vesnic dragostea. Pana si eu, care sunt mai sensibila de fel (desi nu-mi place sa recunosc) imi dau seama ca nu mai e cazul sa visezi la lucruri de genul. Nu te lasa calcat in picioare, dar nici nu te juca cu focul! E drept ca exista cazuri in care normal, nici nu se concepe ideea de a insela, acolo unde exista iubire sincera...totul depinde de fiecare in parte, de circumstante, si de viata in general.
Am scris postul asta total intrigata de prostia omeneasca.
P.S: Tu (ala al meu) nu ai voie sa ma iei in seama. "Ca de nu, eu vin cu pusca si cu 2 copoi" :P

No comments: