Monday, February 19, 2007

Rusine!!!

Saptamana trecuta a fost mare tam-tam la noi in liceu, datorita unui spectacol de teatru care urma sa se desfasoare in seara asta. Toate bune si frumoase, nu s-a inghesuit lumea la bilete, pentru ca nu toata lumea se omoara cu teatrul, dar am zis ca oricum e bine, o sa fim mai putini, dar cu adevarat interesati.
S-a facut ora 18, am intrat in sala, sala era full. Piesa a fost frumoasa, mie imi plac majoritatea, dar asta a avut ceva deosebit prin faptul ca nu a avut decat 2 personaje, si tema de-a dreptul interesante: evolutia unei femei de la nastere, pana in momentul in care moare (stari sufletesti, necazuri, bucurii). Interpretarea de nota 10, cu atat mai mult cu cat in momentul in care actrita plangea pentru ca a fost parasita, o fata de langa mine a izbucnit in plans, pentru ca se gasea in postura aia, for real.
Si pe mine m-a emotionat incat mi-au dat lacrimile, pe Gretutz la fel. Macar atat e bine de stiut. Ca cel putin cateva persoane chiar au apreciat si au priceput mesajul. Problema a fost alta. In lumea in care ne invartim, exista numeroase specimene (pentru ca altfel nu am cum sa le numesc) care nu stiu altceva decat sa fie brute primitive, sa rada ca vitele (nu stiu cum rad vitele, but nevermind), sa ia totul la misto, inclusiv actorii...si de ce nu..sa huiduie, ca asa au invatat in cocinile unde au crescut!
Niciodata nu m-am simtit atat de indignata, atat de furioasa pe cei din jurul meu ca in timpul piesei. Stai in puii mei acasa si vizioneaza clipuri pe Taraf Tv, daca altceva mai bun nu ai de facut acasa. Sunt dezgustata! Sa va fie rusine!!
P.S: te iubesc, grasuta mea! :D

No comments: