Friday, June 29, 2007

Bac(k) again.

Am facut o pauza de cateva zile. Nu ca ar fi prima oara, dar de data asta chiar n-a fost cu intentie. In urma furtunii ce a avut loc zilele trecute la mine in oras, pe langa copaci, acoperisuri si chestii zburatacite prin aer, au mai fost problemele si cu cablurile, asa ca n-am mai avut net.
Dau bacul, de aia vorbesc in fraze. Sper sa imi treaca repede. Deja-mi revin.
Bacu` sucks? Daca la oral am luat 1o la ambele probe, nu stiu ce sa zic ca ma asteapta acum la probele scrise. Pentru ca azi la romana am fost dezamagita de subiecte. Subiectul 3, cu precadere. Vorba aia, de ce iti e frica nu scapi. Iar mie nu mi-a placut de nicio culoare poezia, dar deh..am avut onoarea de a o sustine atat la proba orala cat si acum la scris. Ow well, sper sa fie bine!

Stiri de ultima ora nu prea sunt. Nu cand sunt atat de stresata in perioada asta. Promit ca dupa bac si admitere o sa urmeze o vara nebuna. Cross my heart and swear to die!

Till` then....hai noroc, si la mai mare...colegilor de suferinta! ;)

No comments: