Wednesday, June 20, 2007

Noapte de vara...

Cat imi place noaptea asta, cat imi plac noptile de vara...Daca ziua esti molesit de caldura si ies aburi din tine, noaptea gasesti perfecta stare pentru chill...
Am traversat soseaua la miezul noptii si am simtit mirosul teilor de pe margine..niciodata nu stiu cand apar si dispar florile de tei...nici nu conteaza, de altfel...poate asta face si mai special mirosul lor...faptul ca nu dureaza mult.

In fata blocului m-am oprit si m-am uitat la felinarul care clipoceste obsedant. Din cand in cand se mai opreste, te intimideaza cu intunericul noptii, dar apoi revine obsedant, luminand gandurile cele mai ascunse..si rosesti in spiritul contrastant de alb si negru..intuneric si lumina.

Presimteam o noapte frumoasa. M-am inselat. A inceput bine, doar ca pe ici pe colo, se mai gaseste cate cineva din multimea de oameni din viata mea sa ma indispuna.
Si vreti sa-mi fie bine, nu? Si va pasa?
O sa-mi fie bine cand n-o sa-mi mai pese de voi.

De maine am incheiat...

No comments: