Monday, June 18, 2007

Buna dimineata!

M-am trezit cu o stare dubioasa de bine. Am senzatia vacantei de vara, desi in mod clar nu ar trebui. Mai ales acum, ca e saptamana aia periculoasa in care nu tre` sa imi plimb posteriorul pe afara, ci trebuie sa raman in casa si sa invat.
Tragere de inima nu prea am, dar cine are, pana la urma? Cel putin e bine ca dorm cat vreau, si pentru ca sunt odihnita, imi vine cheful sa ma pun cu burta pe carte.
A fost un weekend frumos, de care am profitat pe cat am putut. Fun, fun, fun! Daca lucrurile vor merge si in continuare bine, presimt una dintre ele mai frumoase veri. Pentru mine, cel putin.
Vineri seara am avut banchetul si a fost super frumos. Chiar daca a plouat de a rupt, iar din parcare pana in hotel, ploaia ne-a facut in mare parte varza coafurile, pentru noi n-a cantat. Dans, galagie, whisky si voie buna. Spre final, dimineata, am devenit melancolici, am plans de se minunau unii si altii de noi. Si ce daca am fost cei mai plangaciosi dintre toate clasele? Noi ne-am avut doar unii pe altii, that`s why.
Sambata m-am trezit obosita, nu am putut sa dorm prea mult. Nu visat decat continuarea petrecerii, deci a fost trist cand m-am trezit. Pe seara am iesit cu niste prieteni: aer liber, muzica marfa, voie buna.
Aseara a fost cel mai frumos...plecata de nebuna sa sustin baietii la concert. Nu au castigat, dar s-au descurcat de minune. Club marfa, oameni si mai marfa..distractie pe masura..
Iar azi, azi o sa ma ingrop in carti si studiu.

Have fun, folks!

No comments: