Friday, June 15, 2007

Ultimul clopotel...


15 iunie 2007. Ultimul clopotel pentru promotia 2007 a liceului nostru..si nu numai, of course. Nu stiu sa descriu ce am simtit, daca a fost sau sau nu ceea ce m-am asteptat, dar un lucru e sigur: s-a terminat.
Ne-am imbracat cu totii in tricouri albe, ne-am scris cu markerul pe ele numarul de la catalog, porecla si clasa, am fost intampinati in cancelarie pe ritm de "Gaudeamus igitur...", ne-a plouat la greu in timpul premierii. Dar a fost frumos. Si trist.
Ma asteptam sa plang, cum am facut-o din plin zilele astea, alaturi de o parte din colegi, dar azi nu a vrut nimeni sa ne incarce de emotii suplimentare, asa ca vorbele siropoase nu isi aveau rostul. Totusi mi-au dat lacrimile cand am fredonat cu colegii "Ani de liceu", cand am imbratisat-o pe profa de latina si cand am vazut lacrimi si in ochii profei de romana.
Ziua nu s-a sfarsit, ne va astepta o seara plina: banchetul. Ar trebui sa dorm, dar nu pot. E ciudat ce simt. Stiu ca o sa imi fie dor de voi, 12 F! Rau de tot...

No comments: