Friday, August 24, 2007

Home sweet home? :|

M-am intors acasa, dupa 5 nopti si 6 zile la mare. A fost frumos cum speram sa fie si evident ca imi pare rau ca acum intepenesc la 9 dimineata in fata calculatorului, in loc sa trag de lume sa se trezeasca si sa mergem la plaja.
Spre deosebire de anul trecut, de data asta chiar m-am bronzat. Si asta pentru ca am fost mai multe fete si am tinut neaparat sa facem plaja. Am invatat sa si inot, m-am plimbat cu salteaua in larg si asta datorita lui, care a avut o rabdare incredibila cu mine. Nu ca nu as fi prins repede miscarea, ci la modul general...la cat de mult imi place sa ma zbengui prin apa, nu de putine ori era sa fac baldabac in apa si sa nu mai apar la suprafata.

Ziua plaja, seara distractie. Am mancat gratar de peste, prima oara dupa o suta de mii de ani ( I really hate fish) , si a fost chiar bun. Nu stiu cine e de vina...cel care a preparat carnea inainte sa o puna pe gratar, cel care a facut gratarul..dar nu conteaza.. a fost super bun! M-as risca sa mananc si a doua oara :D ( si da, pisoi, o sa am grija cu oasele)
Am fost la concert Mafia, ca deh, asa e frumos cand esti in Costinesti si ar fi fost pacat sa ratez ocazia. Da, mi-a placut foarte mult. E bine de stiut ca inca sunt oameni care asculta pe bune genul asta de muzica, si ca in ciuda faptului ca nu mai apare atat de des pe la Tv, formatia a ramas la fel de indragita.

In drum spre primul nostru rasarit, ne-am intalnit cu Smiley si cu CRBL de la Simplu, oameni simpli, care se respectau si erau manga dupa propriul concert. Daca CRBL a trecut aproape neobservat pe langa noi fixandu-ne cu privirea gasca numeroasa si zambind, Smiley probabil s-a simtit in momentul in care un prieten discuta cu un altul si a rostit cuvantul "poponar". Asa ca mai sus numitul Smiley si-a facut aparitia si a inceput sa ameninte, cu chef de bataie. :))
Noroc cu CRBL care i-a taiat din elan si a evitat sa-si lase prietenul sa se puna intr-o postura jenanta..totusi o bataie intre baietii nostri si aia de la Simplu, cred ca ar fi fost total dementiala. Am ajuns si la rasarit, pe "stafilococi", foarte aproape de apa. Ametita inca de la ce bausem inainte, sticla de vin bauta acolo a fost mai mult decat benefica: am ras la greu, si nu am mai simtit deloc frigul (ca deh, doar nu-mi trecuse mie prin cap sa ma imbrac prea gros). Frumos rasarit..:( (sigh sigh..uff..).

Intr-o alta seara cu chef de dans, si mai speciala decat altele pentru ca am vazut Bipu` :X, a fost concert Alex. Mai multe figuri ca aici, mai multa dorinta de afirmare si impresia unui mare "lover boy" dorit de fete pentru corpul sau atat de "steroidizat", nu am vazut nicaieri. Am observat ca desi facea un semi playback, vocea nu-l ajuta, ca si-a dat tricoul jos si a inceput sa faca figuri de dat pe spate hormonicele in delir (sincer, am preferat mica disputa cu baiatul meu si paharul de cocktail din fata, decat sa ma uit la asa ceva).

Am avut si tentativa de a face baie in mare, noaptea...m-am dus chiar hotarata pentru asta, mai ales ca vazusem baietii cu o zi inainte ca au facut baie lejer la rasarit, si am zis ca nu poate fi dracu` asa negru. Pe langa faptul ca apa era rece ca gheatza, intunericul crea un peisaj sumbru, asa ca am preferat sa tremur cuminte sub prosop in timp ce doi dintre nebuni isi faceau de cap in apa (adica inotau).
A fost cat pe aci ca pisoiul sa isi piarda telefonul, noroc cu ochii mei pe jumatate adormiti care au zarit ceva pe nisip, in intuneric. Ultimul drum spre vila unde am fost cazati a fost mult mai tacut de obicei..deja ma apucase melancolia de moment , si nu ma mai putea scoate nimeni din asta.

Acum sunt acasa, departe de mare, de tot ce a fost frumos, usor melancolica si cam morocanoasa pentru ca am fost nevoita sa ma trezesc dimineata. Insa raman amintirile, si tot ceea ce ne-a legat mai mult ca niciodata. :*

Poze mai tarziu, cand o sa fac rost.

No comments: