Tuesday, August 07, 2007

Ploua....<3

De aseara ploua incontinuu...Spre dimineata am adormit cu fulgere luminandu-mi camera. De regula, ma sperie si tunetele si fulgerele, dar fiind in casa, ma simteam destul de ocrotita asa ca le-am lasat sa ma incante.
M-a trezit sunetul ploii si m-am uitat cum se scurgeau siroaiele de apa pe geamurile de la balcon...sunt copilul ploii, imi place la nebunie..mai mult decat o zi cu soare, chiar. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa deschid geamul larg si sa ma spal pe fata cu apa de ploaie. (moment in care tata ma privea dubios).

Acum ma simt fericita. Nu am un motiv, sau poate il am pe cel constant de vreo 2 luni (blink blink and wuv :X ). O sa vina grasuta la mine sa mancam, dupa care ne intalnim cu gasca la un whist. (rainy day, leneveala ftw).

Hope to see him. SOON!!

No comments: