Friday, August 10, 2007

La multi ani, blondo!


Un "la multi ani" urat cu o zi intarziere. E prima oara in atatia ani in care am uitat de ziua ta si ma simt oribil pentru asta. Dar promit sa imi iau revansa.
Cuvintele sunt de prisos aici. Ar trebui sa scriu pagini intregi si tot nu ar fi de ajuns, pentru un mic rezumat al prieteniei noastre adevarate care dainuie de atata timp.

Imi amintesc ce ne spunea de fiecare data profa de istorie din generala, care ne vedea nedespartite: " Pacat de voi cand o sa ajungeti la liceu. De super prietenia asta a voastra o sa se aleaga praful..mai ales ca o sa fiti in clase diferite."
Da, am fost in clase diferite..(eu umanista si visatoare, tu realista si puternica). Da, poate au fost zile intregi cand nu ne-am vazut din cauza ca am avut treaba, probleme, alte gasti de care apartinem. Dar asta nu ne-a impiedicat niciodata sa ramanem la fel de unite, si sa ne pastram increderea una in cealalta.

Dudu iubeste Zuzu. Sugestiv, blondie..sugestiv!!!! :*:*:*
O sa iti iau ceva frumos de la mare... :D

No comments: