Wednesday, August 01, 2007

Oboseala..over n over...

E deja 1 august si eu n-am simtit deloc vara asta. In afara de canicula, nimic deosebit. Probabil mai mult stres decat de obicei. As vrea sa lenevesc la infinit, sa ma vait de plictiseala ca vara trecuta, dar nu prea am cum.
Inca ma simt agitata, si tot astept sa ne strangem toata gasca si sa fugim la mare, eventual chiar si la munte. Sau nu stiu, oriunde departe de aici. Nevoie de relax...mare nevoie...si cel mai frumos visez cand sunt la mare...

Anyway, sunt fericita ca eu si Greta am reusit la aceeasi facultate, deci o sa fim in continuare colege de clasa..si de camera :D Am inceput deja sa ne obisnuim cu agitatia Bucurestiului, credeam ca o sa ne vina mai greu. Dar in ultima vreme am facut atat de des drumul Bucuresti-Urziceni, incat e floare la ureche.

As vrea sa spun atat de mult, dar sunt asa de obosita...o sa las pe altadata, cand o sa am timp si dispozitie.
Nitey!

No comments: