Thursday, August 02, 2007

I like...

E tarziu si sunt plictisita. Nuante de monoton danseaza in camera mea. Sunt singurele chestii care mai "misca" la ora asta, avand in vedere ca pana si Happy a abandonat lupta noptii albe, si doarme tolanita in pat.
Stau pe mess ca de obicei si incerc sa ma destind. Sau sa imi chem somnul dar nu reusesc decat sa-l amagesc. Intrebam insomniacii din lista de mess despre ce fac atunci cand se plictisesc, sau chiar acum, la ore tarzii. Majoritatea fac ceea ce le place: unii deseneaza, altii canta, altii se joaca...Am stat sa ma gandesc ce imi place mie..

Pe langa inghetata, ciocolata, roz, Happy si iubire, imi place sa scriu. Despre orice. Si ca de obicei, nu pentru cineva anume sau cu vreun scop precis, ci pentru mine. Imi place sa aberez, sa recitesc ganduri, impresii, sa-mi percep mai bine starile. Am inceput pe la 11 ani, cand am aflat si eu care e treaba cu jurnalele.
Aveam o prietena cu 3 ani mai mare care mi-a aratat jurnalul ei si mi-a explicat ce si cum. Eram atat de mandra cand mi-am facut unul, incat il luam cu mine peste tot si scriam non`stop. Chiar daca prietena mea imi dadea jurnalul ei sa il citesc, pentru ca ii facea placere, eu il pastram pe al meu pentru mine.
Pentru ca nu doar notam intamplarile de zi cu zi, imi placea sa analizez, pe cat puteam. In timp am renuntat la jurnal, dar am inceput sa scriu diverse chestii pe foi...tot ce imi venea pe moment. Imi place si acum sa le recitesc...uneori sunt surprinsa cum gandeam la o varsta si cat de mult m-am schimbat in timp..dar deh! e firesc...

Pana si blogul asta a fost o provocare. Chiar daca nu vreau sa fiu prea personala aici, desi prea putine persoane au acces, tind sa ma descopar destul de mult. Imi asum si riscul asta, pentru ca deja totul e placere pentru mine. Sa simt, sa scriu, sa disec...
Si..uite ca am scapat si de plictiseala si am mai umplut o pagina de nimicuri. Nimicurile mele valoroase...

Noapte buna..!
:)

No comments: