Friday, January 25, 2008

Activities.

Mi-am descoperit spiritul practic, de cand m-am trezit. Am fost destul de matinala, pe la 10, cand Happy zgaria senzual cu labutele la usa si pe creierii mei. Dar am adormit la loc, si m-am lafait in pat pana la 12, cand gandul ca am de invatat o gramada pentru examenul monstru de luni, nu imi mai dadea pace.

Ca o fata constiincioasa ce sunt, am tot amanat sa ma apuc de invatat. Am avut treburi mult mai importante de facut. Am scos-o pe Happy la o plimbare lunga, m-am intalnit putin si cu Greta ( e drept, cu folos, am avut ceva de tras la xerox ), am purtat o discutie cu mamaia ( lucru pe care il fac destul de rar, ca o nesimtita ce sunt ). Apoi gospodina din mine a iesit din iveala. Asa ca am facut curat in camera, am spalat vasele. Chiar si aragazul.

Acum chiar nu mi-a mai ramas nimic de facut, asa ca trebuie sa trec la orele de sacrificare, si sa pun dracului mana pe carte! Asta in caz de nu gasesc ceva mai interesant de facut. Nu de alta, dar ma bate gandul sa ma duc sa imi cumpar o planta ... :|

No comments: