Saturday, January 12, 2008

Sucks.

E primul weekend in care simt ca nu ar fi trebuit sa vin acasa, desi imi doream asta mai mult ca oricand, mai ales dupa o saptamana de stres la facultate. O sa incep in forta cu examenele de luni ( marti, miercuri, joi) si toata sesiunea se va termina cam pe 10 februarie. Pana atunci nu cred ca o sa mai servesc vizite p`acasa, pentru ca la buc e mai lejer sa invat cu Greta.

Tocmai am aflat ca una bucata profa idioata are chef sa facem cursuri duminica. Nu ar fi fost asta o problema, pentru ca se mai intampla uneori. Doar ca ar fi trebuit sa ne anunte din timp, ca sa nu mai venim acasa. Nu de alta, dar prezenta e obligatorie, si cu amenintare de "nebagare in examen " daca absentam. Isn`t that sweet? So like, maine tre` sa ma trezesc mai matinala ca oricand, ca sa prind primul autobuz spre Buc si sa fiu prezenta la curs la ora 10.

N-ar fi fost dracul asa de negru daca n-ar fi trebuit sa invat pentru examenele de luni si de marti. Ziua de maine oricum o sa fie sacrificata, pentru ca o sa stam cam toata ziua la facultate, pentru nimic concret. Niciodata n-a iesit ceva concret de la cursurile ei. Noroc ca imi place germana, altfel :|

Si poate motivul de baza pentru ca ar fi trebuit sa raman dracului in Buc, si sa nu ma mai obosesc sa vin acasa, este chiar el, care s-a comportat ca un nemernic aseara. O zic, nu-mi pasa, te superi, problema ta! Cu ocazia a ce am scris aici, iti vei da si tu seama de ce am disparut din peisaj mai devreme decat de obicei ;)

So like... pauza de examene few weeks!
Bafta!

2 comments:

Anonymous said...

bafta la examene blondo

dooda said...

saru`mana, bre! la fel si tie!