Friday, January 04, 2008

Whou!

Aseara am iesit sa ma bucur si eu de zapada, ca tot omu`. Intai m-am alergat putin cu pisoiul prin fata blocului, pentru ca energia mea debordanta il obosea si tinea cu orice pret sa ma potoleasca, tavalindu-ma pe jos. Apoi, a iesit si restul gastii si ne-am dus undeva pe dig, pentru a ne pune fundurile la bataie.
Lasand la o parte ca era 10 seara si ca peisajul era super creepy: noapte friguroasa, pustietate, vant si cimitirul alaturi, ne-am simtit bine. Was fun, chiar daca n-am avut saniute, ne-am dat cu pungile. Si partea buna, e ca inca mai pot sa merg.

Din pacate n-am iesit invingatori in lupta cu frigul, asa ca dupa maxim 20 minute si o sticluta de vodca facuta posta si menita sa ne incalzeasca ( yuck ! ), ne-am retras in baruletul nostru unde ne-am intins la taclale. As fi baut o cana de vin fiert, dar cum nu aveau, am impartit o sticla de busuioaca de Bohotin cu Zozy. Desi la inceput credeam ca n-o terminam, printre chicoteli, discutii si zambete, am dus treaba la capat, ca fetili! :D

Bineinteles ca m-am pilit, si ca si cum nu ar fi fost de ajuns ca am intrat in casa la 2 juma`, pe cat de tiptil era posibil, l-am gasit pe tata postat in fata pc`ului, foarte vesel defel. Am incercat sa vorbesc pe cat de coerent puteam si sa tin ochii mari. Acum nu stiu cat mi-a reusit, dar cel putin s-a amuzat ( eh, imi mai permit si eu cate o escapada, ca doar nu beau mereu ).
Anyway, acum nu ma simt chiar bine. Nu mai beau, nu mai beau, nu mai beau. Pana data viitoare.
Pupic! :P

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.