Saturday, January 26, 2008

:)

Lucrurile marunte ma fac fericita. Stiam asta demult, dar azi mi-am intarit inca o data convingerea.
Ingropata fiind in mormane de coli, sinteze, pixuri si coji de portocale ( ca deh, nu pot sa invat fara sa ma racoresc cu citrice ), mama si-a facut aparitia. Si nu ca de obicei, adica zambitoare si calda, ci cu un adaos delicios: o super prajitura. Am uitat de fonetica franceza, de aparate fonatoare, sisteme consonantice si alte alea, si am devorat animalic ( :D ) doua portii de prajitura. ^^
Si de atunci nu-mi mai trebuie nimic. Sunt all smiley and happy.

Alte lucruri aparent marunte, dar care ma fac fericita:

- tot ce tine de domeniul " yummy ", as in food ( cioco, inghetata, praji );
- " Totul despre sex " ;
- schimbari de look intotdeauna binevenite ;
- The Sims ;
- melodiile de suflet ;
- leneveala matinala din cearsaf ;
- bubble baths ;
- gadilatul lui ;
- tigara unica fumata la nervi, cu Greta pe geam ( la care se adauga, dupa preferinte, un pahar de vin si chicoteli nocturne ) ;
- rasul unui bebelus.

Si muuulte altele. :)

No comments: