Thursday, January 03, 2008

S-au dus sarbatorili :(

Ah, cat urasc zilele astea de dupa sarbatori. Le astepti atat de mult, te bucuri, te distrezi, pentru ca apoi sa te scalzi din nou in monotonia zilnica. Dar deh, tre` sa fii mai increzator, de parca noul an ar aduce schimbari miraculoase in viata ta!
Duminica ma intorc la Bucuresti, si mi-e foarte aiurea, cand ma gandesc la sesiunea care se apropie si la cat am de invatat. Las la o parte faptul ca apartamentul de acolo e in renovari, cu tot cu bocaneala de rigoare si nervii intinsi la maxim!

Dimineata asta am lenevit cu mama la tv. Nimic interesant de vazut, decat stiri despre zapada din Buc si programele in reluare de la revelion. Acum cateva zile, cand aveam casa plina de rude si prieteni, doream un moment de respiro, pentru ca era prea mare agitatia. Acum semi-singuratatea ma face depresiva.

Mi-a placut vacanta asta. A fost presarata cu de toate, exact cum mi-am dorit. Familie, prieteni, distractie, Happy, cadouri si multe zambete.
Sincer imi doresc un 2008 cel putin la fel de bun ca anul ce a trecut!

No comments: