Saturday, March 15, 2008

Carturesti. Sa traiesti !


E aproape 3 in ze morning si eu sunt total plictisita. M-am indopat cu cioco si Nestea ( la ore d-astea, stiu , sunt nebuna, dar imi permit. ce pana mea ! ) si acum nu mai am stare. Mi-ar placea super mult sa fiu acum in Carturesti, sa stau lungita pe un scaun mic si sa citesc ...

Daca esti din Bucuresti si iti place sa citesti, e imposibil sa nu stii de Carturesti. E libraria aia mare si frumoasa din Romana. De acolo, pe langa faptul ca poti cumpara carti, ceai, cescute si alte chestii de genul, poti ramane sa citesti cat vrea muschiuletul tau si orarul librariei.

Eu am auzit prima oara de Carturesti in liceu, de la profa de latina, care ma batea la cap sa ma duc acolo, pentru ca o sa imi placa mult ( cat de bine ma cunostea, si cat de dor imi e de ea ... ) . Norocul a facut ca o parte din cursuri sa le tin in Pitar Mos, deci foarte aproape de libraria asta. Am fost o data, de doua ori, si uite asa m-am indragostit de carti, de atmosfera, de ceaiul si de muzica de acolo.

Putina reclama nu strica. Si o recomandare: Nina Berberova - Cartea fericirii. Asta am citit ultima oara cand am fost acolo. E drept, doar jumatate, sper ca pe cealalta s-o devorez saptamana ce vine. Pam pam! :)

No comments: