Thursday, March 13, 2008

M-am analizat.

Astazi am fost matinala, pentru ca, dupa cum am mai spus, m-am dus cu mama sa ne facem analizele. M-am trezit buimaca pe la 6.15, ca sa ne numaram printre primele pe acolo, mai ales ca mama nu putea sa lipseasca mult de la serviciu.

Am ajuns, la cabinet era inchis, ne-am mai plimbat putin prin oras, pana au inceput sa se buluceasca pensionarii la usi. ( they are everywhere ). Si e amuzant, ca multi stateau de aiurea: " Stau pentru o vecina aici... sa ii tin randul .. ", etc.

Anyway, am fost a treia la rand. Toate bune si frumoase pana am intrat si am vazut in fata mea pe un nenea caruia ii lua sange. M-am facut alb-galbui la fata si am tacut malc. I-am zis mamei ca mi-e frica, si ca toata temeritatea mi se prelinge-n blugi ( cu alte cuvinte, thow). Cand m-a vazut usor crispata, doctora mi-a spus: " Sa nu lesini p-aici c-am palma grea, si n-am chef sa te invinetesc ". ( am ras si m-am detensionat, crezand-o totodata, pentru ca era destul de solida ).

Deci sunt bine, cat de sanatoasa sunt, voi vedea luni. Pana atunci ma duc sa trag un pui de somn.

No comments: