Thursday, March 13, 2008

Fara griji ...


Am venit acasa mai devreme decat de obicei pentru ca maine ma duc sa imi fac si eu analizele alea gratuite. Nu mi-am facut niciodata pana acum, si cam am emotii. Ma tem putin de faptul ca o sa mi se ia sange, dar nu cred ca o sa mor, mai ales ca eu de regula am fost prima la vaccinat, atunci cand era cazul.

Azi, 13 martie, este ziua Costinei [ La multi ani, puiule ! ]. O fosta colega de liceu, si o fiinta mult draga de mie. Si am picat putin pe ganduri ( dat fiind pms-ul si in concluzie, emotiile exagerate ). Ea a fost intotdeauna spiridusul clasei. Mica si adorabila. Iar azi implineste 20 de ani. O varsta pe cat de frumoasa, pe atat de intriganta. Si peste 10 zile voi face si eu 20 de ani.

Si gandul asta ma inspaimanta. Nu e ca si cum as face 50 de ani, ca sa ma uit cu teama atat inainte cat si inapoi, dar nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul. Parca ieri eram fetita-baietel ( slabanoaga, energica, tunsa bros, bateam mingea pe maidan cu baietii si nu aveam nevoie de nimic altceva ).

E normal ca timpul sa treaca si sa te schimbe... evoluezi de la fetita la fata, apoi la femeie. Nu ma simt nici fetita, nici femeie. Desi uneori starile sunt contradictorii. Nu e bine nici sa fiu considerata aia mica si de neluat in seama, dar parca nici femeie nu e bine ...

Ce am lasat eu in urma in puzderia asta de ani traiti? :) Nimic... astept inca 20 de ani pentru ca sa am despre ce sa vorbesc... in principiu am plans si am zambit mult. Si aproape in egala masura. Iar zambetul nu mi-l voi pierde never ever. Cross my heart and hope to die.

Asaa.... :D revenind la lucruri mai serioase, ar trebui sa fac o lista mare cu ce vreau de ziua mea. Las la o parte nevoia continua de a fi cu ai mei. Chiar daca asta primeaza intotdeauna. Aviz amatorilor:
- tort de cioco ;
- multa pupaceala ;
- ceva mic de plus. [ roz ]
- botul lui Happy manjit de frisca [ aici las loc ingeniozitatii.. avand in vedere ca tortul tre` sa fie de ciocolata ] ;
- o lumanare parfumata ;
- sampanie [ ca sa zambesc si mai mult ].

Atat. Hai ca va iubesc, si stiu ca se poate ...

No comments: