Saturday, March 22, 2008

:D


`Ewow, lume! Am revenit din nou in verva cu degetele pe tastatura ( o tura mica, pentru ca am casa plina cu familionu`, si toata lumea are treaba la pc: muzica, clipuri funny, bla bla ). Asa ca dupa ce ca nu prea am parte de pc in timpul saptamanii, chiar si in weekend voi fi nevoita sa stau la distanta. ( dar nu-i nimic, asa-i frumos ).

Saptamana asta nu prea am servit scoala, in sensul ca o parte din cursuri nu s-a facut nu stiu prin ce minune, iar luni mi-am luat liber, pentru ca mi-a fost efectiv imposibil sa ma trezesc de la 6.30.
In rest, m-am plimbat mult prin magazine, mi-am si am luat cadouri ( pentru Costina si mami ), am vazut animalute, am papat dulciuri. Si piesa de rezistenta: tura binefacatoare din Cismigiu! Splendid.

Va las, va pup si ne vorbim maine, pe fuga.

No comments: