Saturday, March 08, 2008

Retrospectiva.


Este 8 martie.
La multi ani, mami ! Te iubesc mult! Si pe tine sister! Si Roxi! :*
Si la multi ani pentru toate femeile, evident !

Am avut o saptamana plina, fara sa fac nimic deosebit. Traseul meu zilnic e facultate - acasa, asa ca nimic special la orizont, dar totusi ma simt obosita. Mai nou imi place sa ma plimb mult pe jos.

Saptamana asta trebuia sa fie ziua lui. Ar fi implinit 22 de ani. O sa traiesti vesnic in sufletele noastre, Marius ! Ne e dor de tine. Nu prea cred in vise, dar il visez mereu fericit si razand, asa cum era intotdeauna. Intr-o seara mi-a zis " Pufule, sunt bine! Nu mai fii suparata ! ". Si lucrul asta ma bucura.

De o luna, proprietarii s-au mutat cu noi ( eu si Greta ). Sunt niste oameni deosebiti. Iar doamna ne face in fiecare seara prajituri. Cu ocazia asta, am invatat sa fac placinta de mere. Care iese comestibila, garantat. Mai greu a fost la inceput. Cand am ras mere rosii si juma` de degetel.

Ma duc sa dorm cu Happy. Ma asteapta cuminte in pat. :)

V-am pupat !

No comments: