Thursday, March 01, 2007

1 martie...


Intotdeauna am iubit ziua asta! E una din zilele in care in mod normal, te bucuri ca esti fata, iar baietii...nu! :) Cand eram mica, ma intorceam acasa cu bratele incarcate de flori, de martisoare, pupam baietii pe care altadata nu aveam sansa sa o fac, ei se inroseau, eu la fel ...si asa se crea o bucurie generala. Si intri discret in atmosfera primaverii, cu tot cu astenia de rigoare.
Astazi m-am trezit binedispusa, numai ca mi-a cam picat fata cand am vazut ca afara ploua cu galeata, nici urma de soare, dupa cum sperasem. Totusi, am petrecut mai mult timp in fata oglinzii, m-am machiat, m-am asortat, gata sa infrunt ploaia cu gluga mea mare si pufoasa. Si a fost ok, finally.
A doua ora am avut muzica, iar baietii ne-au impartit bomboane si martisoare. La noi in clasa sunt 4 baieti si 26 de fete, totusi se pare ca si lor le place ziua asta la fel de mult ca si noua si intotdeauna au fost atenti si dulci. Numai ca de data asta a fost diferit. Ma uitam la ei ce bucurosi erau sa ne vada chicotind la vederea martisoarelor, era al patrulea an in care faceau asta. Si se pare ca ultimul. Ultimul an in care o sa mai fim cu totii impreuna de 1 martie, ultimul in care or sa ne dea martisoare si or sa ne imbratiseze. And of course, mi-au dat lacrimile. Mai ales ca si pe fundal ascultam muzica de jale si dor.
Au ramas un pic mirati cand m-au vazut asa, dar ma cunosc, stiu ca "i`m such a pussy" cand e vorba de faze de genul (hey, cand am fost cu totii la teatru, am plans si a trebuit sa ma linisteasca un actor, dupa piesa), so like ... oricum a fost sweet, a urmat o serie de imbratisari si de vorbe de incurajare, ca n-o sa ne uitam, bla bla. Stiu ca poate la anul n-o sa mai stim unii de altii, dar mai stiu ca astazi au fost sinceri si au simtit cu adevarat ce au zis. Love u all!
A mai fost si bro` al meu, care a venit de departe numai ca sa imi aduca martisor, asa ca pot sa spun ca sunt fericita si ca baietii din viata mea stiu sa ma aprecieze cu adevarat! Si ziua nu s-a terminat, o sa mai urmeze ceva frumos. De-ar fi mereu asa...
La multi ani, fetelor! Sa aveti cu totii o primavara frumoasa! :*

No comments: