Saturday, March 31, 2007

La multi ani, Cora!

La multi ani, pitico! Chiar daca nu e ziua de nastere pe care ai fi vrut-o, si chiar daca nu esti alaturi de noi, asta nu inseamna ca nu ne gandim la tine! Si daca baietii n-or sa se gandeasca, am eu grija sa o faca! :)
Nu trebuie sa fii trista, lasa deoparte certurile...unele lucruri si mai ales oameni, chiar nu se pot schimba! Cel mai bine e sa stii ca o sa ai pe cineva mai mare, care o sa iti fie alaturi. Sa te imbratiseze cand plangi, sa-ti dau peste bot cand gresesti...ca deh, asa e frumos!
Si totusi, ranjeste...cum iti sta tie bine! Ca doar ai facut 15 ani! Adica te-ai facut maaaareee!!!! Si poate nici varsta asta nu ti se pare asa de mare lucru, dar sa stii ca este. De multe ori te raportez la experientele mele, pentru a nu le repeta sau dimpotriva, asa ca o sa iti zic ce a insemnat pentru mine varsta asta.
Am inceput liceul la 15 ani. Din fetita mica si baietoaica, am invatat sa ma schimb, sa devin mai feminina. Asta nu inseamna ca m-am schimbat de tot si nu am ramas la copilarismele mele.
La 15 ani am simtit ce inseamna tradarea. Prima mea cearta cu una dintre cele pe care le consideram "cea mai buna prietena". Tot atunci am consolidat prietenia cu Adi si cu frac-tu.
Am fumat prima tigara.
Am plans la prima piesa de teatru in Bucuresti.
Cel mai important...la 15 ani mi-am intalnit prima iubire. Am simtit ce inseamna sa iubesti nebuneste, sincer, dezinteresat.
Si lista poate continua la infinit, dar timpul ma preseaza...trebuie sa ies in oras, sa reunesc nebunii si sa te sunam. Dar cel mai important, cand aveam 15 ani, te-am cunoscut pe tine. O fetita mica si dulce, care radea de nebuna cand am inceput sa povestesc eu despre "oita roz". Remember? Sure u do.
Asa ca lasa oftatul, sterge lacrimile. O sa fie bine! Te iubesc!

1 comment:

Anonymous said...

ms urat din tot sufletu`...fiind trista am plans cand am citit dar am plans cu zambetul pe buze ptr ca shtiu ca am p cineva intodeauna alaturi de mine....t iubesc din tot sufletu`:*:*..Cora