Thursday, March 08, 2007

E ziua ta, mamico!


8 martie. O alta zi frumoasa, tot parte din primavara. Le multumesc celor care mi-au urat astazi la multi ani, la randul meu voi spune LA MULTI ANI tuturor fetelor si femeilor.
Numai ca pentru mine 8 martie nu e neaparat ziua fetei, a femeii, ci a mamei. Poate mi-a ramas de mica imprimata in minte chestia asta, dar stiu ca atunci cand urma sa fie 8 martie imi goleam toate sertarele de hartie colorata, lipici, sclipici, carioci si alte alea, ca sa confectionez felicitari. Eram atat de incantata si puneam atat de mult suflet, ma straduiam sa iasa ceva frumos, iar mama intotdeauna a apreciat felicitarea aia colorata (evident cu roz), decat oricare alt cadou.
Tot de 8 martie ii cantam mamei o melodie si niciodata nu sfarseam sa cant pentru ca pufneam in plans. O iubeam asa de mult in clipele alea si mi se parea cea mai frumoasa. Cantecelul e arhicunoscut, inca popular pe la gradinita si scoala primara. "E ziua ta, mamico, in dar ti-am adus inima, si crede-ma, mamico, un dar mai frumos nu se putea." (and so on)
Aproape ca uitasem de melodia asta, dar azi de dimineata, am intrat in clasa, si in timp ce imi scoteam caietele din rucsac, am inceput sa fredonez. Am ramas mirata putin, pe urma mi s-a instapanit un ranjet tamp pe buze. O colega a fost super incantata cand a auzit: iti amintesti, dooda? Doamne, uitasem de melodia asta, si cat imi placea!"
Hehe..se pare ca unele lucruri nu se uita niciodata. Si in seara asta o sa-i cant putin, chiar daca n-o sa mai aiba farmecul de altadata.

LA MULTI ANI!!!

No comments: