Tuesday, March 27, 2007

Tara, tara, vrem ostasi! :D

Astazi la ora de sport, profu`, ocupat fiind cu alte treburi, ne-a lasat sa ne facem de cap. Si ce poti sa faci in clasa 12`a la ora de sport, atunci cand mai mult de jumatate de clasa sustine proba de bac la materia asta? (nu e cazul meu). Ow well, am dat fuga la magazinul din curtea liceului, ne-am indopat cu patiserii, ne-am tolanit prin iarba si am lenevit. Era soare, era primvara, eram lenesi.
Daca tot eram echipati sport, iar uniformele noastre zaceau aranjate in vestiar, am hotarat sa profitam de asta si sa facem pe bune ceva miscare. Din discutie, in discutie ne-am adus aminte de jocurile copilariei. Prima oara, ne-am jucat "capra", pana cand ne-am dat seama ca nu mai are acelasi farmec ca pe vremuri si ca nu e posibil ca baietii sa-si tina pliscul si sa nu dea si alte conotatii. In final, am ramas la "Tara, tara, vrem ostasi!". Daca la inceput nu eram decat cativa in joc si restul priveau amuzati de pe margine si tipau: "maturizati-va! jos gradinita!", in cele din urma rasul si caterinca au dat roade si am ajuns sa ne jucam aproape toti. Uitasem cat de mult mi-a placut jocul asta, si cat de fericita eram cand reuseam sa rup lantul format din maini, capturand o victima, pentru tara mea.
Lipsita de elanul din copilarie, si relativ mica, tot am reusit sa rup lantul adversar si sa ma zbat, astfel ca atunci cand s-a sunat, lantul meu de oameni era mai numeros, deci castigasem. :D Suna, pare si chiar e infantil, dar cui ii pasa? Momente ca astea o sa intalnim din ce in ce mai rar, copilaria e deja pe duca, chiar daca nu ne place sa recunoastem. Dupa voia buna, au urmat 3 ore de franceza, teste peste teste, traduceri peste traduceri, asa ca am revenit cu picioarele pe pamant.
P.S : Pe seara o sa ma duc la teatru. Se joaca "o noapte furtunoasa". Chiar daca am mai vazut piesa, nimic nu se compara cu o zi incheiata in sala de teatru. Sper sa nu se repete istoria de data trecuta, cand toti primitivii au dat navala si au stricat totul.

No comments: