Tuesday, March 13, 2007

Chill moment

Moment de pauza. Moment doar pentru mine, dupa o zi lunga si obositoare. (care inca nu s-a incheiat). Dupa orele parca nu se mai terminau odata, am iesit cu colegii la un suc, pentru ca a fost ziua unei colege. Fiind gasca laolalta, am facut localul sa vibreze de rasete. Nice moment, acum incep sa le apreciez din ce in ce mai mult. O sa-mi fie dor de voi.
Ma gandesc la perioada incarcata care o sa urmeze in viata mea: atestat, bac, admitere. Astea ar trebui sa fie cele mai importante pentru mine acum, si chiar sunt, le acord atentia necesara, numai ca nu am de gand sa devin obsedata de gandul asta, dupa cum ii vad pe multi in jurul meu. Frantuzoaica noastra, ne-a explicat intr-un mod senin si specific: "Bac`ul e ca sexul. O etapa a vietii pe care trebuie sa o treci." Eu am zambit, unii s-au ingrozit, altii au ras de-a binelea. Nu toti sunt pregatiti sa ia lucrurile ca atare si sa nu mai dramatizeze atat de mult si de poetic.
Pe langa scoala, care imi consuma mai tot timpul, am destule lucruri de facut, lucruri pe care sper sa le implinesc cu bine. Am olimpiada, de facut pe gheisa la un spectacol, o nunta in familie (care inseamna enorm pentru mine si la care by the way, o sa fiu domnisoara de onoare), plecat cu gasca la mare ...etc, etc. Si imi place, numai ca e chestiune de timp. Cum am de gand sa le fac pe toate intr-un timp relativ scurt.
In alta ordine de idei, proful de filozofie a intrebat in clasa ce e ala un blog. Am fost surprinsa ca in afara de mine si alti doi-trei, restul se uitau mirati in jur, desi toti avem net acasa, si in mod normal..ar cam trebui sa stie. Ok, nu ca ar fi blogu` un mare trend in ziua de azi, da` chiar m-a mirat. I-am explicat profului, care nu a parut foarte incantat, in final intrebandu-ma daca am si eu asa ceva. Am raspuns ca da, la care restul din clasa: "Dooda, ai blog? si noua de ce nu ne-ai zis?". Ow well, am...si de fapt eu scriu aici pentru mine si pentru alte cateva persoane importante pentru mine, care ma cunosc indeajuns si care mai mult decat periodic sunt dornice sa mai citeasca aberatii de ale mele. De aia nu dau adresa in stanga si in dreapta, nu ma deranjeaza sa ma citeasca straini, dar nici nu am considerat ca e atat de important incat sa scriu pe tabla adresa, sau sa dau mass. "bah am blog. roz chiar. visit me!". Plus ca...majoritatea nici nu stiati ce inseamna, si mai apoi ati devenit interesati. Traiasca ora de filozofie, iote cate invatam! :)
Now...nani time!

No comments: