Wednesday, March 07, 2007


Is it just me sau totul a devenit atat de boring, lately? Cand spuneam ca nu am chef de nimic, nu am glumit. Btw, ma doare ingrozitor burta.
Pentru ca am avut o stare mai aiurea aseara, m-am culcat mai devreme decat de obicei. (devreme insemnand ora 23.00, de regula pana la 1 nu prea adorm). Spre surprinderea mea mi-am luat brotacul in brate si am adormit imediat. (mi-am schimbat iepuroiul, un brotac a aparut in viata mea si a castigat dreptul de a zace strans in bratele mele, cat dorm). Si da, inca imi place sa dorm inconjurata de chestii de plus, la chestia asta nu voi renunta niciodata.
Bineinteles ca atunci cand somnul era mai dulce, tavanul meu a inceput sa se zguduie pe ritm de manele! Dupa muscat perna de nervi si mai apoi buza, din greseala, m-am holbat cateva clipe in ochii mari ai brotacului cautand o solutie. In timpul asta vecinul meu se simtea cu adevarat bine, din cate am putut sa imi dau seama, dansa, canta...de parca ar fi avut vreo importanta ca era miezul noptii si zi de lucru a doua zi? M-am lasat pagubasa, mi-am pus perna pe cap, intr-un final am adormit...in ritm de manele, spre rusinea mea.
Dimineata, trezire in regula...toate bune si frumoase, pana ma uit pe geam si vad totul incetosat. Just puuurfect, pana ieri era primavara in toata regula, dar tocmai azi cand mi-am pus eu "baba" trebuia sa fie zi de depresii si crime! Nu cred in faza cu babele, nu sunt supertitoasa, but what the heck..i like to play!
La liceu zi obositoare cu incidente si certuri intre noi, cauzate tot de plictiseala, of course. Ajunsa acasa, dupa ce mi-am plimbat animalu`, am sarit peste masa de pranz si m-am prabusit direct in pat, am facut maraton cu cateva episoade de friends si mi-am mai revenit din starea de moleseala.
Acum pe seara, mama a constatat ca sunt palida si slabita, si ca ar trebui sa mergem la o plimbare, sa ma aerisesc si sa facem ceva cumparaturi. Am zambit fortat, aratand disperata spre burta, insinuand faptul ca nu prea pot sa ma ridic din pat, dar tot n-am scapat. Si uite asa ziua mea frumoasa de leneveala si "vindecare" de multe d`alea, s-a finalizat cu o "plimbarica" prelungita, colindat total inutil de magazine si carat sacose de cumparaturi in momente in care cu placere as fi preferat sa ma joc cu lama pe vene decat sa ies din casa. Dar ce nu fac eu pt mama? :)
Now i`m back in pj`s si sper sa nu intervina ceva, sa-mi distruga armonia starii apatice in care ma complac.
P.S: poza n-are nicio legatura cu ce am zis, evidentiaza ceea ce vreau sa fac cel mai mult acum. Sa dorm. In lumea mea roz.

No comments: