Friday, March 16, 2007

Primavara...

E prima oara dupa destul de mult timp cand ajung acasa vineri seara, la ora 11. E aiurea, e vineri, urmeaza weekend-ul, let`s party! Dar pentru ca maine ma duc la Slobozia, pt olimpiada la franceza, trebuie sa ma sacrific. Poate recuperez maine seara, n-am chef sa mi se mai duca un weekend invatand, si doar invatand.
A fost frumos azi, m-am plimbat toata ziua. Am fost la cumparaturi cu fata mea, dupa care am dadacit-o pentru ca e super racita, apoi iar m-am plimbat. A venit primavara, deja am renuntat la geaca, ma lafai la soare in bluzitze colorate si rup zeci de crengute (mici, mici), ca sa adulmec aroma aia dulce a copacilor proaspat infloriti. Fericita e si Happy (in toata esenta ei), pentru ca o plimb toata ziua, avand in vedere caldura, imi sporeste si mie cheful de a ma zbengui cu ea prin parcuri.
Explozie si de lume noua, care dupa perioada iernii, a iesit parca de la naftalina. Multe figuri necunoscute si cele mai multe interesante, isi fac aparitia, iti zambesc, anima atmosfera. Daca as fi fost singura si un pic mai disponibila, cu siguranta m-as fi implicat in niste flirturi monstruoase :-"
Si totusi, cand toata agitatia de peste zi dispare, si se lasa seara, tot ceea ce am nevoie sunt cei dragi, figurile atat de comune, familiare si iubite! Seara nu-mi mai trebuie nici crengute inflorite, nici zbenguiala in parc cu Happy...am nevoie doar de linistea si siguranta conferita de o imbratisare. Si ma simt acasa.

No comments: